onsdag 5 december 2007

Bleeding love - Leona Lewis

Skrev en del igår, men inte tillräckligt. Strax ska jag och Emelie åka iväg till Rusta och lite så, efter det ska jag jobba igen. Sedan blir det bums hem och plugga plugga plugga. Jonatan, Christoffer och Adde ska till något ställe i stan där de brukar spela dator. Well. Så, jag har Jonatans dator helt för mig själv ikväll. Då måste jag plugga.

Imorgon är det ännu en fördömd basgruppsdag, som jag förmodligen kommer gå halva i alla fall. Men varje minut kommer kännas som slöseri då jag istället kunnat vara hemma och skriva. Fick höra av en klassen igår att på en av hans basgruppsdagar hade Jonas Hassen Khemiri kommit och hälsat på. Något mer intressant än alla de kommuntanter och -gubbar vi får träffa. Dock flest tanter tror jag faktiskt.

Nu måste jag kolla mitt saldo på banken. Spännande. Ehrm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar