söndag 13 april 2008

Alltsååå.

Total felskrivning i rubriken (igår, Saralåten). Love song ska det vara. Satt och sjöng lite grann när jag skrev den, och det blev jättefel. Haha.

Nu har jag gjort min del av städningen = plockat upp allt från golvet, slängt allt som ska slängas och dammat hela rummet. Sedan får Jonatan göra resten, vilket typ innebär att dammsuga och lite till.

Igår beställde jag kläder från H&M. Linnen, tunika, kjol och något mer.


Nu ska jag försöka bestämma vilka kurser jag ska söka till, till nästa termin (om jag inte kommer in på fortsättningsdidaktiken alltså). Hm. Just nu står det mellan spanska för nybörjare och Svenska som andraspråk I. Det blir nog svenska som andraspråk. Chanserna för att jobb blir lite större och det är galet intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar