onsdag 30 april 2008

Vilken lyx!

Jag sitter på veranden i solen och ska precis börja skriva min examination. I solen! Underbart!

Något som inte är lika underbart är att jag inte har skrivit ett ord än, eller jo, jag har ju skrivit fallbeskrivningen men den är ju kort, så det räknas liksom inte riktigt. Fuck. Men, jag orkar faktiskt inte hålla på att stressa upp mig. Jag kommer ändå bara få ett G, hur mycket jag än försöker så varför öda en massa tid, egentligen.

Jonatan har halvdag idag. Sedan ikväll ska vi till Emma och Stefan för att fira valborgsmässoafton. Skulle visst komma en hel del dit, men vi får väl se hur det blir. Nyår där var ju i alla fall galet roligt.

Nej, nu måste jag börja. Ska skriva en sida vardera om:
*Utvecklingspsykologi
*Utvecklingsekologi
*Barndomspsykologiska perspektiv
*Barnperspektiv och barns perspektiv
*Gruppfenomen, ledarskap och relationer

Sedan ska jag också skriva en liten analys. Det är vad som krävs för g. Känner jag mig extra duktig, så gör jag den extra vg-delen (typ inte).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar