måndag 7 april 2008

Galet, min vän

Oh my. Vilken lördag! Den roligaste utgången jag någonsin varit med om får jag nog säga. Det är svårt att beskriva den i sin helhet, men jag kan ge små detaljbilder som gjorde kvällen.

Maria, som försökte kissa i en pissoar (stavas det så?), som var så kissnödig en gång till att vi fick gå av tåget på väg in till stan hukade sig vid några buskar, som höll på att halka på dansgolvet.

Jag, som verkligen halkade på golvet och låg där på golvet i några sekunder med folk som glodde, som svettades som en ko men dansade som en prinsessa (det är känslan som räknas!), som hade så himla ont i fötterna på vägen hem att jag knappt kunde gå.

Toxic is the shit. Haha. Nä, men galet galet kul. Vi träffade kusinen N, som var där med sina kompisar och vi dansade en hel del med dem, prima! Han bjöd på cider, snälligt. Nästa gång Maria kommer upp är det N och hans gäng som vi går med. Prima prima.

Nu ska jag äta, sedan träna. Och nej, jag har inte pluggat något idag. Attans. Har varit hos mormor och morfar, städat hos dem, ätit lever fast jag inte tycker om det bara för att vara snäll mot mormor. Well, vad gör man inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar