onsdag 16 april 2008

De senaste dagarna

Backstreet boys var great! Hur mycket folk än hånar mig eller vill håna mig så står jag kvar vid mitt gillande av Backstreet boys.

Igår var jag i skolan, hade en redovisning som inte gick så bra. Sedan fick jag ett gulligt sms av Jonatan, och så åt vi på Tacobar, och sedan såg vi 21 på bio, den var faktiskt bra. Vi handlade presenter till Jonatans farmor också som fyller år snart.

Idag har jag varit ledig. Jag och pappa åkte till Adidas outlet i Hammarby sjöstad. Jag köpte ett par snygga svarta och guldiga skor, en turkos tjocktröja till Jonatan och så köpte jag två t-shirts till honom också. Vi tog sedan en sväng förbi Täby C, där köpte jag en tjocktröja med dragkedja, två linnen, en skjorta och en klänning på H&M.

2 kommentarer:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the SBTVD, I hope you enjoy. The address is http://sbtvd.blogspot.com. A hug.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du sett dem. Frågan är, var de lika bra som förr? Inte för att jag lyssnade något speciellt, men jag frågar dig - en expert.

    SvaraRadera