torsdag 3 april 2008

Missy Higgins - Don't need a reason

Så, jag promenerade ner till centrum, inte riktigt så skönt som jag tänkt mig eftersom det blåste en del. Hämtade mobilen, stod och pratade ett tag med M och S. Appråpå ingenting, eller ingenting är det ju inte utan det är snarare appråpå de jag pratade med, så kom jag på att av oss som jobbar på Guldfynd börjar tre av namnen på S (jag är en av dem, som kanske förstås) och de andra två namnen börjar på M. Åhå, vilket roligt samband. Kanske inte, men ja. Äsch.

Åkte bussen hem sedan, orkade faktiskt inte gå i det gråa vädret. Följde sedan med pappa till sjukhuset där han skulle på arbetsterapi med handen. Vi fikade lite med mamma, och sedan så åkte vi förbi Jonatans jobb för pappa skulle köpa en blandare till morfar. Jonatan såg lite lätt överraskad ut när vi kom.

Nu ska jag läsa vidare om Bronfenbrenners utvecklingsekologi. Det är faktiskt intressant. Sedan ska jag åka ner till centrum, möta mamma där och så ska vi träna. Ah, det ska faktiskt bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar