lördag 12 april 2008

Sara Barielles - I'm not got write a love song

En heldag på jobbet = ont i mina fötter. Well, jag trivs som attan i alla fall. Stor skillnad från mitt förra jobb. Idag har jag lärt mig om hur man beställer förlovnings- och alliansringar. Det är så bra att jobba där jag jobbar för då kan man prova en massa ringar. Har hittat en annan ring jag skulle vilja ha när jag gifter mig (någon gång, du vet...). Jättetjusig. Kanske tar kort på den nästa gång jag jobbar. Måste köpa nya förlovningsringar när giftastiden kommer också, de vi köpte är nämligen mönstrade (kommer inte ihåg vad det egentligen heter) och det passar inte till så många andra ringar. Då blir det nog mer massiva guldringar, lite finare.

Ikväll ska jag och min underbart söta lillebror (som klippte av sitt långa hår igår. Det blev hur coolt som helst!) kolla på Körslaget. Woho.

By the way. På måndag ska jag och mamma på Backstreet boyskonsert. For real! Det ska bli sjukt kul. Det blir den tredje konserten med BSB som jag och mamma går på. Hell yeah!

1 kommentar:

  1. Vi vill se oscars nya frilla! vi vill se oscars nya frilla!

    SvaraRadera