onsdag 18 februari 2009

Allt går ju som på räls

Så mitt lilla äventyr till uni's bibliotek var ju inte så framgångsrikt. Jag hade nämligen glömt min legitimation hemma, så jag kunde inte fixa något bibliotekskort och följdaktligen kunde jag inte låna böckerna.

Imorgon ska jag i alla fall hem till Sia, där ska vi plugga inför tentan. Hon har en av böckerna i alla fall, så jag får helt enkelt kolla in den där. Karen har den andra boken tror jag, så det löser sig nog ändå.

Nu har jag i alla fall gjort en pakt med mig själv. Jag skriver anteckningar för varje kapitel, och när ett kapitel är gjort så får jag göra något annat. Typ nu ska jag kolla på ett avsnitt How I met your mother. Efter nästa kapitel ska jag ringa mormor och morfar, och kapitlet efter det ska jag ringa min moster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar