måndag 16 februari 2009

Oh.

Aaj. Jag slog precis i mina tår, och det gör så ont att jag mår lite illa. Jag måste liksom svära bort smärtan, och då är det inga jäklarns eller attans mina vänner. Det är aningen grövre ord, som en fin flicka som jag inte borde säga (haha, vem försöker jag lura med fina flickan?).

Nu har jag läst några kapitel i Fonetikboken. Högt för mig själv. Jag tror nämligen att jag får in lite mer då. Eftersom jag använder mig av fler sinnen liksom, jag läser, pratar och lyssnar. Ett vinnande koncept. Hoppas jag.

Imorgon har jag bestämt mig för att jag ska sitta kvar på uni efter seminariet som slutar 12, och plugga så länge jag bara orkar. Helst tills de stänger. Eller ja, till klockan 18 i alla fall.

Jag ska äta något nu, och sedan åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar