tisdag 24 februari 2009

Okej, lite virrigt och långsökt

Hah! Jag har skrivit en sida på hemtentan nu. Det trodde jag inte. Och det är bara tisdag, liksom. Ja, man ska ju inte ropa hej, ni vet, men ändå. Jag är ju på gång. Typ.

Betsy och jag ska ut på en promenad om ett tag. Gå nere vid vattnet och se om vi kan hitta någon bra promenadväg. Skulle ju vara himlans trevligt. Och som jag längtar till våren. Förstår ni vad mysigt att sitta på balkongen i eftermiddagssolen, dricka champagne (okej, saft) och äta jordgubbar. Vilken dröm!

Leta upp badplatser och bada. Jag älskar att bada. Jag blir som ett litet barn om det finns en brygga. Dyka i, upp på bryggan, hoppa spiken, upp igen, hoppa bomben, upp igen och dyka i. Det roligaste jag någonsin haft var när jag och Maria vad på båtutflykten på Korfu. Vi slängde oss i vågorna och blev uppspolade på stranden. Jag hade fortfarande stenar i bikinitrosorna när vi kom hem från utflykten. Haha. Oh my.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar