söndag 1 februari 2009

Himlen är rosa

Denna väntan. Jag sitter och väntar på att få svettas. Har jag blivit galen? Det känns som att hela dagen har varit en enda lång transportsträcka till ett medelpass på Friskis. What's up with that?!

Så, då sitter jag och funderar lite på veckans att göra. Jag måste handla mat, typ de närmaste dagarna. Ja, om jag inte vill leva på pulvermos och ketchup alltså. Jag ska pinna över till Betsy imorgon och låna hennes rosa dammsugare, dra ett varv här och gå tillbaka med den. Min tvättkasse är lagom full, och måste tvättas. En sväng ner till tvättstugan, har jag också att se fram emot alltså. Ja, men herre gud, mitt liv är ju fullt av äventyr!

Under tiden längtar jag efter D, pluggar så gott jag kan, ser fram emot Marias inflyttningsfest på fredag. Jaaamen, det är ju lysande!

1 kommentar: