onsdag 4 februari 2009

Meeen!

Okej, så nyss grät jag kanske lite. Jag har blivit uppskriven att jobba på fredagen 13/2 (det visste jag), till stängning (det visste jag inte), vilket är grymt tråkigt. Dessutom har de skrivit upp mig på lördagen (alla hjärtans dag!) till stänging igen, vilket jag inte visste om och inte har sagt okej till. Det tar mig ca 1.10 min att åka till jobbet, och oftast längre när jag åker hem för då matchar inte tåg och buss.

D kommer ju upp den helgen, och jag vill vara så mycket jag kan med honom. Och det går liksom inte att jag jobbar så mycket när han är här. Jag försöker lösa det, och jag hoppas verkligen att S kan hjälpa mig. Annars vet jag inte hur jag ska göra...

Nu ska vi snart åka till gymmet. Jag får väl helt enkelt ta ut all frustration där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar