onsdag 25 februari 2009

Sådärja

Hemtentan är nästan klar. Ska få låna en artikel av Sia imorgon, som visst var himla bra för tentan, och sedan skriva till lite om den, och sedan är jag klar! Kanske slipper långa ramsor av svordomar, det vore ju lite trevligt sådär.

Och till imorgon, då skulle vi visst ha läst en hel bok plus mer, och det har jag ju inte riktigt gjort. Försökte läsa nyss, men det var så tråkigt att jag inte orkade läsa färdigt. Det gick liksom inte in i huvudet vad som stod, jag bara läste en massa ord.

Nämensåatt, jag kör på min gamla stil. Jag ligger efter redan från början.

Och tro nu inte att jag inte är ambitiös, det är jag, det kanske bara inte riktigt märks jämt.

1 kommentar:

  1. Jag vill att du ska veta att jag uppskattar att du försöker :)
    Men just nu kommer jag inte kunna göra nått, men någon. Orkar inte gå ut och träffa folk, knappt min familj för tillfället. Har till och med barnvakt för att jag knappt orkar med mig själv :(

    SvaraRadera