onsdag 10 december 2008

En bra, nej, inte bra, en incredulous dag!

Varför oroa sig? Åh, jag vet inte. Jag är den lite töntiga typen, som alltid tänker en tanke, eller två, för mycket. Men faktiskt. Jag ska sluta oroa mig. Finns ingen anledning till att oroa sig, och slösa energi på sådant. För min egen skull.

Känner mig fantastiskt glad idag. Var i Täby C med papsen. Köpte kläder i nyårsfestandet och ett par riktigt snygga högklackade. Sedan handlades det schampoo, tvål och allt sådant som behövs. Eftermiddagen har ägnats åt att packa, hylla efter hylla blir tom. Hittade en kartong med en massa gamla brev. Åh, vad jag skrattade. Kärleksbrev från Filip som han skrev när vi var nio, brev från Maria, Ellinor, Jenny och en massa andra. Fantastiskt roligt läsande!

Nu ska det pluggas. För att sedan packas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar