måndag 1 december 2008

Klargörande

Mitt problem, det är du, J. Okej.

Jag blev dumpad på telefon, efter fyra års förhållande. Han vägrade träffa mig för att göra slut. Därav kan ni kanske ana att jag var lite bitter på honom, okej? Jag stod vid hans sida, i vått och torrt. Inte riktigt vad han gjorde för mig.

Angående referenser till J. Jag var ju tvungen att göra lite efterforskningar. Ja, jag slösade min energi på dig, oj oj. Det jag kunde hitta var inget förtal (förutom möjligen den 14 augusti, vilket tyvärr är en sanning. Du kan fråga hans familj, sorry). I övrigt refereras det till J som en tidpunkt (den då han gjorde slut, eller vårt förhållande), det refereras till en familjemedlem till honom som jag inte ville benämna med namn.

Oroa er inte. He's all yours!

Det var all energi som ödslades på detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar