söndag 21 december 2008

It's alive!

Jag vill mest bara meddela att jag lever. Flytten gick bra, trots att pappa var sjuk. Jag fick dessutom feber på onsdagskvällen, låg hemma hela torsdagen och försökte bli frisk. På fredagen tog jag en tripp in till stan, för att köpa medicin, och lite grejer till badrummet. Träffade på Camilla på Lagerhaus. Sedan var jag tvungen att bege mig hemåt igen. N kom på kvällen. Vi hade det mys. Han hjälpte mig bära ner grejer till källaren. Kvällen var superbra.

Igår åkte jag till jobbet, och sedan hem till mamma och pappa. Nu ska jag sova på deras soffa i några dagar. Det blir nog bra. Jobbar mycket nu fram till juldagen.

Jag trivs superbra i nya lägenheten, den känns redan som hemma. Jag saknar den lite nu, när jag är här hemma hos föräldrarna.

Nu måste jag bara försöka bli frisk också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar