söndag 14 december 2008

Sorry. Igen.

Sjukt dålig uppdatering, jag vet. Jag har haft fullt upp med annat. Julbordet i torsdags, på Vaxholms hotell, var fantastiskt bra! Supergod mat, och hur bra sällskap som helst. Prima.

Fredagen var fylld av jobb. Jag jobbade fram till 22, och var så trött när jag kom hem att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Innan jobbet köpte jag min bäddsoffa också, det blev en mörkgrå med schäslong. Supersnygg. L ringde vid elva, askalas. Det var lite kul.

Igår jobbades det igen. Lugnt på jobbet. Grymt ont i fötterna. Och vad ska jag göra idag? Jobba förstås. Efter det måste jag in till uni och träffa Z, vi måste plugga på vår redovisning som vi ska ha imorgon.

Sammanfattningsvis; inga roliga news att dela med mig av. Och så lär det förbli en någon vecka eller två fram över. De är nämligen fyllda av plugg, flytt och jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar