onsdag 3 december 2008

Och dagen fortsätter

Svängen till stan resulterade i en lampskärm, som mamma köpte. Visserligen himlans fin.

Pratade med N. Förmodligen blir det en date på söndag. Om vi inte är för bakis, som N sa. Hah. Nää, det får ju inte ske! Yogan brukar fixa det mesta. Apråpå yoga, så har jag inte tränat någon dag den här veckan. Ingen! Inte bra. Verkligen inte. Jag var ute på en entimmespromenad idag, det får väl duga då. Om jag flyttar till Bromma får jag i alla fall en ny träningskompis, nämligen falken. Lysande!

Åh, jag vill ju så gärna få lägenheten. Men, jag vet ju, med min tur kommer det inte hända. För ingenting kan ju någonsin gå som man vill, liksom.

Idag är som sagt en jäklarns seg dag.

1 kommentar:

  1. Hejsan, tack för kommentaren! Det har varit en enorm omställning att flytta till usa men samtidigt givande som tusan. hoppasdu fortsätter följa :) kramar

    SvaraRadera