fredag 5 december 2008

Oh mama

Igår fick jag som sagt beskedet om att jag ska flytta till Bromma. Skräckblandad förtjusning. Hela grejen med att bo helt ensam, liksom. Jag är van vid att alltid kunna gå ner till vardagsrummet och kunna prata med mamsen, papsen eller lillebror. Åh, jag kommer sakna dem. Telefonen kommer gå varm i början, oh ja, som den kommer. Vänner och familj, var beredda. Haha.

På tisdag ska jag skriva på avtalet.

Så, snart måste jag börja packa. Jag måste köpa flyttlådor. Det kommer bli besök till Ikea (falken och svalan kommer förmodligen sällskapa, någon mer som vill med till himmelriket?). Mikrovåg ska köpas. Lampor. Matta. Soffa (på Ikea; Ektorps bäddsoffa, snygg och praktisk). Oj, som det finns hål att stoppa pengarna i.

Klockan ett börjar jag jobba. Tills dess ska jag plugga, duscha, platta håret, och piffa till mig lite. Idag väntar paketinslagning, upplockning av varor och att vara glad. Det är ju inte helt tråkigt ändå.

1 kommentar:

  1. MEN GRATTIS SARA!!!!!!!!!!!!!!! FY VAD ROLIGT!!!!!! :D Jag vill också till IKEA! ;)

    SvaraRadera