onsdag 20 februari 2008

Amazing!

Fredrik Lindström var verkligen grejt! Det är så otroligt mycket igenkännande i det han pratar om. Det var centrerat kring den svenska mentaliteten. Typ bäst-före-datum, osvenskt och sådant. Vi skrattade riktigt mycket.

På vägen in till Rival ringde Julia, min utbytesstudent. Hon lät hur kul som helst. Sprudlande glad liksom. På onsdag nästa vecka är det en middag för faddrar och utbytesstudenter, som vi ska gå på. Ska bli himla kul!

Jag har ont i öronen. Det är inte bra. Ska ringa Lung- och allergimottagningen på Danderyd och säga att jag inte kan komma och ta mina sprutor idag, får ta det nästa vecka istället. Sedan ska jag jobba. Usch. Jag har ingen lust. Smsade min chef igår och frågade om det finns någon möjlighet för mig att vara ledig i helgen, hoppas hon svarar ja idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar