söndag 10 februari 2008

OneRepublic - Mercy

Idag har jag redan hunnit med en del grejer. Jag har slagit in mammas present (ett lång halsband och en berlock från Pilgrim), mailat Skolverket angående en bok som jag beställt av dem men som ännu inte kommit fram, mailat Lo's hjälptelefon för unga med en del frågor om mitt jobb och mina rättigheter nu när jag vill sluta, jag har tvättat, städat undan i rummet, betalat mamma för de räkningar hon ska betala in åt mig. Nu har jag bara det tråkigaste kvar. Att plugga.

Imorgon får jag reda på Guldfyndjobbet. Jag hoppas jag får det. Ska prata med D imorgon om hur jag ska gå tillväga när jag ska prata med min nuvarande chef om att jag inte vill vara kvar. Det gör ont i magen redan nu. Det ska bli så skönt att bara avsluta allt det här. Jag tänker på det varje kväll innan jag somnar och kan inte komma ifrån det. Det snurrar i huvudet, hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar