fredag 1 februari 2008

Fredagkväll



Min fredagkväll har hittills tillbringats med Pringleschips med dipp, en liten coca cola framför tvn med mamma och pappa kollandes på På spåret och Robins. Ganska mysigt ändå. Nu sitter jag här framför datorn, har lite MSN-terapi med Emelie. Världens bästa vän. Genom vått och torrt.



We love photoshop.


Imorgon och söndag är det mer jobb. Jag ska på intervju på Guldfynd förresten. Hoppas jag får det, annars kommer jag sluta på G ändå för jag orkar inte mer. Slavlön, inga rättigheter eller för den delen skyldigheter, ingen toalett och inget vatten. Okej? Nej. Hellre äldrevården i sådana fall, eller kanske inget alls ett tag. Jag har extrajobbat sedan jag var 15. I sex år alltså.


Min nya mobil har levererats till Favvan nu, har inte fått någon avi än, men jag har sett på internet att den har kommit, kanske kan man hämta den ändå om man har kollinumret? Den här är det i alla fall. (Bilden från Tele2's webbutik.)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar