tisdag 12 februari 2008

Michael Tolcher - Bad Habits

They say life is for learning, well teach me to live

Tre avsnitt av One tree hill har avverkats. Mycket bra. Men hela tiden har jag haft nervositeten svävande i magen, idag ska jag säga upp mig. Jag förstår inte varför jag tycker att det ska bli så himla jobbigt egentligen, jag trivs inte på mitt jobb och jag trivs inte med min chef punkt slut. Det har varit otroligt lärorikt för mig att ha det jobbet, jag har lärt mig vad man måste fråga om och varför. Om jag bara hade kollat på Lo's sida från början har jag sluppit allt det här. Fuck. Well, inte så mycket att göra åt nu. Bara att säga att jag vill sluta. Det jag funderar på är hur jag ska börja. Jag vill sluta, jag vill säga upp mig, jag trivs inte och vill inte jobba här mer... Hm. Jag får inte tänka för mycket på det. Det får bli som det blir. Det ska bli så underbart när det är klart och avslutat, då behöver jag inte tänka mer på det. Jag ska gå in till Hälsokosten brevid också och fråga om sådant därnt te som ska hjälpa en att sova. Jag måste kunna sova ordentligt. Jag är trött jämt och ständigt, det spelar ingen roll hur länge jag sover.

Något som är i mina tankar nu är också om jag ska strunta i att göra klart den kurs jag läser nu. Jag ligger galet efter i läsningen och kommer inte klara tentan, det känns inte ens värt att försöka... Jag får se.

I'm closer than I was yesterday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar