tisdag 12 februari 2008

Jag fick jobbet!

Chefen från Guldfynd ringde igår och sade att jobbet är mitt. Woho! Så himla skönt. Vad som inte är lika skönt är att jag idag ska säga till min nuvarande chef att jag inte vill vara kvar längre. Hon är ju som sagt en aning udda. Jag har ingen aning om hur hon kommer reagera.

Jag har förresten fått svar från Lo's hjälptelefon. De började med att skriva att min arbetsgivare verkar vara en riktig skojare, och ja, det kan man ju lätt säga att det stämmer. Idag ska jag bara säga till henne att jag ska sluta, och så om några dagar ska jag ta det där med semesterersättningen... Jag ska få 12 % på vad jag tjänat, det blir ju ett trevligt tillskott. Det gäller bara att hon ger mig det också, och inte försöker lura mig igen. Jag var så himla dum som gick på allt vad hon sa, men det är inte värt att jobba kvar även fast jag skulle få höjd lön eller liknande.

Nu ska jag börja kolla på andra säsongen av One tree hill. Love it! Såg sista avsnitten på säsong 1 igår.

1 kommentar: