måndag 18 februari 2008

Lasse Lindh - Svenska hjärtan

Jag har kollat runt på en massa andra bloggar den här morgonen. Himlans vad vissa skriver bra, vad vissa visar fina outfit-bilder, vad vissa ger bra tips, och så tänker jag på min som jag använder som en dagbok för att ventilera negativa känslor. Well, inget vinnande koncept kanske...

Igår kväll satt jag med alla mina gamla Vecko-Revyntidningar, och drog ut de olika testen de hade i varje tidning. Test av mascara, hårinpackningar och handkräm typ. Det blev lika många sidor som i en vanlig tidning när jag dragit ut alla. Tidningarna ska nu ges till Emelie, alternativt till Emelies jobb. Alternativt återvinnas om ingen vill ha dem.

Ska snart in till Täby C och träffa Emy. Kanske shoppa något på de presentkort? Jag är sugen på något nytt klädesplagg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar