onsdag 13 februari 2008

OTH!

Kom hem från Emelie för en liten stund sedan. Hon kom och hämtade mig från jobbet igår, och så åkte vi och köpte pizza. Inte nyttigt, men oh, så gott det var! Igår köpte jag sådant därnt te som ska göra det lättare att sova också, vi drack det innan vi skulle somna och det känns faktiskt som att det hjälpte. Kanske var det psykiskt? Jag ska i alla fall prova fler kvällar...

Det gick bra att prata med chefen på G igår. Jag orkade inte ta upp lönen och det som skäl till att jag slutade, så jag körde på att jag inte klarade av miljön... Hon sade att hon förstod. Skönt. En sten lättades från mitt hjärta.

Nu ligger Jonatan brevid med och kollar på någon äcklig zombiefilm på hans dator. Han har migrän, stackarn. Borde kanske inte kolla på film då? Well, hans val.

Har mailat läraren på kursen också om att jag inte kommer slutföra den.

Ikväll blir det till att träna. Skööönt.

Nu ska jag kolla på OTH. Yey!

1 kommentar: