lördag 16 februari 2008

That's one thing I would say to you

Soundtrack of my life, just nu. Typ. Fin fin fin.

Kollade precis på Melodifestivalen med mamma och Jonatan. Lasse Lindh, AH! Jag älskar hans röst, jag älskar hans texter. Oh my. Det är så vackert, lite som Coldplay på något vis fast på svenska. Annars tyckte jag om tvillingarna, de är otroligt duktiga på att sjunga. Kul också att de alltid annars varit i körer bakom artister, men nu får vara i rampljuset av egen kraft.

Idag har jag jobbat. Galet segt, typ inget folk, fick inte in några pengar i kassan knappt. Pratade en del med A i hälsokostaffären som ligger brevid. Hon är så himla trevlig. Skönt. Lite underliga typer kommer in titt som tätt. Well, vad kan jag göra?

Emelie hämtade mig sedan, vi åkte hem hit och hon klippte Oscars hår. Och sedan klippte hon mig med. Himla bra det där, att bli klippt gratis och dessutom bli nöjd. Prima! Blev lite på längden och lite kortare lugg.

Imorgon ska jag jobba igen. Ah. Jag ska ringa chefen på G och be om att få slippa jobba nästa helg. Dels så har Emelies Anna 25-årsfest den lördagen, och dels orkar jag bara inte jobba där mer. På söndag nästa vecka blir det middag hos Jonatans farmor och farfar. Alltid mysigt. Jonatans bror R ska med också.

Nu ska jag kolla lite på Dodgeball med Jonatan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar