måndag 4 februari 2008

Vilken helg

I negativ och positiv bemärkelse dock. Den har inkluderat gråt, hyperventilering, psykbryt, sex, bio med Jonatan (National Tresure 2), hemmalagad middag och den godaste kladdkakan som någonsin gjorts (med mosad banan, hackad choklad och hackade nötter i, slå det).

Idag hämtade jag min telefon, och nu tittar nu på den varannan sekund. Rosa och underbart fin. Har lagt in musik på den, superbra ljudkvalitet. Kameran är 2 megapixlar. Det finns Sims2 som spel på den. Well, I love it.

Jag har inte pluggat något alls. Som vanligt. Som vanligt jättedåligt av mig. Efter träningen idag, så ska jag läsa lite om jag inte somnar först. Jonatan är hos Oskar, så det blir en natt utan att trängas i sängen.


Börjar bli nervös inför onsdag med intervjun på Guldfynd. Skulle ju så innerligt vilja ha det jobbet. Hur som helst så kommer jag inte vara kvar där jag är nu. Inte en chans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar