måndag 26 januari 2009

Bra start på dagen

Det här kommer bli en bra dag. Jag vaknade med ett sms på telefonen, och när jag slog på datorn väntade mig ett långt mail från min älskade Ginni. Jag blev så glad. Hon ska försöka ta sig till Europa i slutet av året, då måste jag träffa henne, var hon än är.

Jag träffade Ginni i Salamanca, vi blev snabbt vänner, och hon var i Sverige och hälsade på några dagar när hon var på väg hem från Spanien. Hon kommer från Nya Zeeland, men bor med sin pojkvän i Kanada. Och jag saknar henne så. En helt underbar människa.

Om ett tag ska jag åka till Kista, äta lunch med Z och få boken som jag ska ha läst till imorgon. Därefter ska jag och falken först gå på ett medelpass och därefter gymma lite.

Idag gör jag saker. Oh my.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar