söndag 18 januari 2009

Toppen

Vilken kväll det var igår. Så himla kul!

Vi åkte hemifrån redan vid halv sju, för att se på Davy Jones. Galet bra band, jag gillar er allihop! Emma, Anna, Karin, Micke och Anders. Ni påminner om min gymnasietid när jag lyssnade på The Distillers. Efter att ha kikat på några band till, bar det av till Medusa. Som vanligt, ja. Men jag tycker om stället, det är avslappnat och jag har aldrig haft en tråkig kväll där. Och om ni tycker att jag ska vidga mina vyer, så kan jag säga till er älsklingar, att jag har varit på några rockklubbar till, men detta är den jag trivs bäst på.

Bandet hängde med. Vi använde flaskorna som mickar och sjöng. Förmodligen de vackraste stämmor, världen någonsin hört. Träffade på Dan, tatueraren, och pratade lite om tatueringen jag vill göra. Lotusblomman.

Och tydligen kör killar fortfarande på det där med att blinka med ett öga. Sexy? Njae. Men det är ju lite gulligt. När man är full.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar