fredag 30 januari 2009

Spegel, spegel på väggen där...

Lillebror och jag ska gå lite på stan, köpa present till mamsen, äta middag och gå på bio. Sedan sover han över här. Det kommer bli mys. Åh. Han är ju verligen världens mysigaste lillebror. Mitt hjärta.

Imorgon kommer mamsen och papsen över ett slag. Jag måste alltså städa upp lite imorgon. Jag förstår inte, flyttar man typ två grejer så ser det stökigt ut. Jag ska fråga om de kan köpa med sig det där matbordet jag har kollat på, skulle ju vara himla bra.


Svalan ska i alla fall köpa en spegel till mig idag på Ikea. Super.

2 kommentarer:

  1. Ja, samtidigt känns det jobbigt att han är så snäll .. jag vet, jag är lite knäpp :P

    SvaraRadera
  2. Ja, egentligen borde jag väl fatta det tycker man ju. Hade vi varit ovänner, eller om han varit elak hade man säkert mått dåligt över det OCKSÅ :S

    SvaraRadera