måndag 12 januari 2009

En aning trött.

Okej, så igårkväll kom jag hem strax innan ett. Min och Z's tidplan gick inte riktigt i lås, så vi fick åka till skolan i morse och skriva klart. Nu är det klart. Vi ska bara skriva ut, och lämna i en brevlåda. Skönt. Och vet ni? Inte en tår. Inte ett argt ord. Ingenting sådant förutom trötta miner igår kväll.

Middag i Kista centrum. En av Z's kompisar åt med oss. Han frågade om jag var svensk. Han tyckte inte att det såg ut som det. Well.

Samtalen till mormor, kusinen och Maria gick som smort.

Idag är jag måttligt trött. Jag måste förbi Ica innan jag kommer hem, ska ju ordentlig mat ikväll. Måste städa också. Och kanske sova.

Imorgon ska jag till Make up insitutet och bli sminkad. En tjej kom fram till mig på Åhléns häromdagen och frågade om jag ville vara typ modell, som hon kan öva att sminka sig på. Självklart. Så imorgon ska jag dit. Klockan 10. Ingen sovmorgon imorgon heller. Sedan kommer familjen imorgon också, för det är ju min B-day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar