fredag 9 januari 2009

Tillbaka!

Åhå. ÄNTLIGEN! Internet fungerar. Efter att ha bott här i några veckor, så inte förrän nu. Har ringt Comhem tre gånger, senast idag och frågat när det ska börja fungera. De visste ingenting, och trodde att det skulle ta minst en vecka till. Tjugo minuter senare ringer det på dörren. Jag har lyckligen kläder på mig, men ingen bh, och håret står minst sagt åt alla håll och kanter. Och där står han. Comhemteknikern. Min ängel. Och nu, nu funkar internet!

Fast först var jag tvungen att ringa N, för mer hjälp med annat som krånglade, och nu fungerar det. Med sladden i, i alla fall. Det trådlösa nätverket får N hjälpa mig med. Som tack ska han bjudas på en mästermiddag (typ, vad som nu kan ådstakommas på mina två kokplattor).

Nu börjar bloggen igen, ni behöver inte oroa er mina vänner. I'm back.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar