söndag 25 januari 2009

Fasen också

Jag skulle ju fortsätta vara trött under dagen, och gå och lägga mig tidigt. Well, det gick väl lite sådär med den saken. Jag somnade visst i soffan när jag kollade på Lipstick Jungle. Alltså, det här med att sova i soffan på eftermiddagen är väl sådär bra om man vill kunna sova om kvällarna. Det måste bli ändring.

Tågbiljetter måste bokas till Marias inflyttningsfest. Falken ska ju också med, men hon har tenta dagen efter. Försöker övertala henne att göra omtentan samtidigt som mig. Jag är ond. I know. Men hon kan ju inte tacka nej till inflyttningsfesten.

Det har för övrigt talats med falken, Maria, mamsen (med papsen i bakgrunden) och Emelie (där jag fick ropa grattis till Mark, som fyller år idag. Grattis Mark). Det har oh-ats och aah-ats. Det var bara det.

Bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar