måndag 26 januari 2009

Leona Lewis - Run

Jag mår bra nu, thanks for asking. Lite illamående, men ingen feber. Skönt.

Idag har jag bara legat på soffan, kollat på Lipstick jungle, film och tv'n. Och pratat i telefon. Längst med Emelie. Vi pratade om killar, and all that. Oh my, säger jag bara. Ibland förstår jag inte hur de tänker.

Nu ska jag återgå till Fried green tomatoes, och gråta en skvätt till klassikern.

Tack för låttipset Camilla! Galet fin låt. Men, ett youtubeklipp är redan upplagt idag, och det blir ju lite tjatigt med ett till.


Talk to you later.

1 kommentar:

  1. tack för tipset själv! så himla fin den var, den där nere! :)
    å förresten, missa inte att titta på leona lewis live från divas 2 när hon sjunger den...stört bra. och hennes nya är faktiskt inte dum heller....:)

    SvaraRadera