söndag 13 juli 2008

Gårdagens fynd

De här tjusiga fyndade jag för 150 kr igår.



Fuck fuck fuck. Jag kollade igenom bilderna på kameran, och flera bilder var på Jonatan. Jag började gråta igen. Fan, jag orkar inte mer. Alla säger att han inte är värd tårarna, men det gör så ont att se honom på kort. Ännu ondare gör det att se kort på oss tillsammans. Vad jag ska göra med den tjocka högen med kort på honom, och oss, som ligger i nattygslådan vet jag inte. Jag orkar inte gå igenom dem än. Hur kunde det bli så här?


2 kommentarer:

  1. Uttrycket att han "inte är värd tårarna" är i mina ögon bullshit. Man måste få gråta ut. Jag är så trött på att folk säger att man inte ska gråta.

    De som säger sånt gör det för att de är rationellt att säga så, och för att det är det "du vill höra". Det är lätt att säga något för någon utomstående. Men vem bryr sig hur rationellt eller klokt något är när man är ledsen.

    Det är därför det är så svårt att trösta någon på riktigt. Men bara att försöka är ju att visa att man bryr sig och det hjälper ju iaf att veta att det finns dem som bryr sig.

    SvaraRadera
  2. Jävligt snygga skor! Jag ska komma ner o hälsa på dej i affären en dag, du jobbar väl kvar? Ha de bra gumman! Kram Carin

    SvaraRadera