tisdag 22 juli 2008

Nu har han varit här

Aah. Ja, jag vet inte riktigt hur jag känner just nu. Det är en blandning av ilska, saknad och lättnad. Jag vill å ena sidan gråta, å andra sidan inte alls. Han kom och hämtade grejerna. Vi kramades en rätt lång stund, ärligt talat kändes ingen värme mellan oss, hans puls gick upp och det såg ut som att han skulle gråta ett litet tag. Just då kände jag ingenting direkt.

Jag var ärlig med honom och sade att det skulle kännas jobbigt att bara se honom i centrum med någon tjej, och att ja, kan han inte säga något om det är så liksom. Men nej, då tyckte han att jag bestämde regler och grejer. Han sade att han också skulle tycka det var jobbigt att se mig med någon annan och blablabla. Sedan sade jag att det är klart att han ska träffa andra tjejer and all that, och att jag också träffat killar. Då blev han lite paff tror jag faktiskt. Well, in your face. Jag vet, jag är dum som vill typ hämnas eller vad man nu ska säga. Men jag vill på något vis att han ska fatta att det finns andra som tycker att jag ser bra ut liksom.

Han sade att han skulle ringa mig, och vi kunde ses. Varför ska vi egentligen? Well, hans val.


Vet ni vad jag tänkte när jag såg honom? Vad liten han är. Han har inte ens riktig skäggväxt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar