torsdag 24 juli 2008

Kelly Clarkson - Since you been gone

Jag tänker inte vänta på min räddning som en strandsatt på en ö
Jag tänker inte gå här färglös kanske suddas ut och sen dö
Alltså, jag är ingen passiv människa. Jag tror att man själv måste göra något åt sin situation, man måste bara inse det först. Vill jag att saker ska ske, måste jag ta på mig att göra det möjligt för dem att ske. Ingen kommer någonsin ordna allt åt dig, hur jobbigt det än är.
Jag är singel. Jag vill ha så kul som jag bara kan ha det. Hångla, ha sex, träffa människor. Helt underbart, och det bästa? Jag gör det faktiskt för min egen skull. För att jag är kåt, för att jag är hångelsugen, för att jag tycker om att träffa nya människor. Prima! Efter att i fyra år faktiskt anpassat mig till J, anpassar jag mig till mig själv.

1 kommentar: