tisdag 22 juli 2008

Shopping

Shoppade en del idag, både på jobbet och på Lindex. På Lindex köpte jag kjol och en vit kofta. På jobbet köpte jag bijouteriringar, smyckesskrin och så fixade jag till en vristlänk av en vanlig silverkedja som är 50 cm, som jag virade två varv runt vristen och så satte jag på en silverberlock (bokstaven S). Det blev supertjusigt. Bilder kommer imorgon!

Emelie åt middag här, sedan åt vi Ben and Jerry's, aah galet gott! J skulle kommit idag och hämta sina saker. Fick tag i honom idag, han hade inte orkat svara i fredags (den dag han själv sagt att jag skulle ringa). Jag blir helt galen, det är hans grejer = hans ansvar. Well, han skulle ju kommit idag men han kunde inte ringde han sedan och sa. Han ska komma imorgon istället. Ja, vi får väl se. Annars kanske jag ställer ut hans grejer utanför dörren, så får han gör vad han vill med dem.


Fick sms av brown eyes idag. Om jag har vägarna förbi Göteborg är jag jättevälkommen, om jag säger så här; Göteborg here I come! (om typ tre veckor när jag är ledig, hah).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar