måndag 14 juli 2008

Sex kilometer

Jag, mamma och pappa åkte till Domarudden och gick sex kilometersspåret. Jobbigt, oh ja! Jag är ju så otränad. Men, i höst. Dåååå, ska jag bli tränad. Egentligen känner jag mig ganska nöjd med min kropp. Mina bröst, som efter att jag gått upp i vikt blivit stora, hur bra som helst! Magen och vaderna helt okej. Alltsåå, det som väl mest irreterar mig är mina love handels. Kärlekshandtag, som inte får känna så mycket kärlek nu om man säger så. Men, flåset behöver alltid bättras på.

Just nu, precis just nu, känner jag mig ganska tillfreds med att vara singel.

1 kommentar:

  1. Va skönt, jag hejjar på dig. Singellivet är alltid trevligt :) hihi.
    Samma här, behöver få bort lite extrafett från kroppen, fast efter viktökningen så är jag supernöjd med mina nya lår som helt plötsligt har fått kurvor :) haha.

    Ja, hur jobbar du? Kanske en fika vore på sin plats? :)

    SvaraRadera