torsdag 10 juli 2008

Jag kan inte förstå att det är den här killen jag varit tillsammans med. Han är så elak. Hela tiden. Det enda jag vill är ju att få ett ordentligt avslut. Är det konstigt?

Jag ringde honom nyss för att fråga om vi inte kunde ses ikväll, men det kunde vi inte. Jag sade att jag inte har någon lust att föra över hans pengar innan vi träffas. Annars kommer han strunta i att träffa mig. Då tyckte han att jag hotar honom.



Hur kan fyra år inte vara värda mer?

Jag gråter så mycket att jag inte vet var jag ska ta vägen. Min Jonatan, min bäjbi. Jag vill bara träffa honom, få en kram och höra att det kommer ordna sig för mig.

4 kommentarer:

  1. Åh vad löjlig han är :O

    SvaraRadera
  2. Stå på dej! Shit vilken jäkla kille! Jag blir så upprörd när jag läser vad du skriver trots att jag inte känner dig! Lycka till med allt, stor kram!

    SvaraRadera
  3. Läste precis dina inlägg, har inte hunnit me, så många :P

    Elakt av honom, riktigt svinaktigt om jag ska vara ärlig. Att ens göra slut på telefon är något man gjorde när man gick i lågstadiet, då kunde han lika gärna ha skickat en kompis :( Så tragisk han är. Ledsen för din skull. Blir ledsen när jag läser det du skrivit, vill göra något, trots att du och jag kanske inte direkt är "sånna" vänner, om du förstår :) Är det något jag kan göra? KRAM Sara!!

    SvaraRadera
  4. karlar e oftast dumma i huvudet o egoister:P elakt sagt men det e mina erfarenheter, har en nu som e underbar än så länge iallafall:P men dom kan va så vrånga elaka å orättvisa så det finns inte. deppa inte ihop för att han är som han är, visa att du är stark istället, då tänker han till. för dom tänker bara på sig själva å genom att han får dig å må dåligt så mår han mycket bättre. flera år betyder inte så mycket för endel. synd att vi tjejer inte kan stänga av känslor genom att "trycka på en knapp"

    SvaraRadera