lördag 25 oktober 2008

God natt

Ow, mår illa efter all god mat och onyttigheter som serverades hemma hos faster och hennes familj. Är dessutom så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen, hade ju tänkt att plugga nu när vi kom hem, men nej, inte ikväll. Satan, imorgon efter jobbet får jag verkligen plugga som en galning. Koffeintabletter, here I come! De kommande dagarna ska det inte bli så mycket sömn som jag är van vid, det kommer liksom inte hinnas med. Efter tentan ska jag sova. Oj, som jag ska sova.

Har hunnit med att prata en del i telefon. N, Maria och Emelie. Allt möjligt har pratats om. Åh, apråpå prata. Om ni tycker jag pratar mycket, då skulle ni följa med på middagar med släkt på pappas sida. Oh mama, där pratar alla länge och väl. Där slåss man om talutrymme. Haha. Helt underbart! Förstår ni var jag fått mitt pratande ifrån?

Nu ska jag drömma mig bort lite. Imorgon väntar jobbet. Jag bara hoppas att jag kommer ihåg alla koder och skit. Typ koden till larmet skulle vara bra om den sitter som den ska. Det är en aning jobbigt när larmet går och det tjuter som bara den.

Sov gott. Dröm sött. Jag tänker på, hah, nej det kommer jag inte berätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar