onsdag 1 oktober 2008

London calling

Men oj, jag har ju typ knarkat i mig James Morrisons låtar idag. De har gått på repeat. I flera timmar. Vad ska man göra, när mannen i fråga har en av jordens underbaraste röster? Det är bara att dra in det, och vara tyst. Eller kanske så vrålar man med i refrängerna, som jag gör. Musikupplevelsen blir så mycket större, och mäktigare. Haha. Grannarna uppskattar nog mina sånginsatser. Kanske borde jag söka till Idol nästa år? Haha. Ojoj. Det skulle vara en syn, mina vänner!

Maria och jag har kollat upp lite affärer som ska besökas i London. Primark är definitivt en av dem! Det låter galet lockande att trängas bland en massa folk och fynda. Billigt billigt! Top shop ska också besökas. Och en affär som heter New look. Har ni andra tips på bra affärer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar