fredag 3 oktober 2008

Upp i himlen

Nyvaken, efter en dålig sömn. Fasen, jag kunde inte somna inatt. Började tänka på att vi ska flyga idag och allt det där. Jag är ju faktiskt flygrädd. På riktigt. Jag får lite lätt dödsångest när jag sitter på ett plan... Måste se till att ha ringt alla i familjen innan jag går på, typ så man sagt hejdå. Helt galet! Jag veeet. Men vad ska jag göra liksom?

Nu ska jag packa klart, äta frukost och göra iordning mig, och sedan bär det av till skolan. Därefter möts jag, Maria och Josefine upp på centralen. Sedan bär det av till London. Det blir spännande. Jag hoppas jag hittar mycket att shoppa också.

Bloggen kommer alltså förmodligen vara död fram till onsdag kväll, eller torsdag morgon. Jag är inte så bloggkåt att jag kommer leta upp en dator enkom för att blogga.

Ni vet att ni älskar mig.

1 kommentar:

  1. Sa upp mig nu. Tänkte att jag skulle skriva ut det först i bloggen, för när du kommentareade hade jag redan ett nytt på G, men jag kände att det var bäst att hålla det för mig själv tills allt var klart. Men nu har jag ett nytt jobb som jag snart ska börja på :D

    SvaraRadera