söndag 26 oktober 2008

Paus

Oooh my, vad långsamt det går att plugga! Sammanfattningen på en bok är klar, nu har jag bara tre kvar. Haha. Vilket skämt, kommer jag ens vara klar till på onsdag?!

Kom precis hem från min andra promenad. Ringde Emelie för att få lite annat att tänka på. Och rökte en cigg. Det är liksom på den nivån det är. Det där naturläkemedlet är så galet äckligt att jag heller röker för att hålla mig igång. Illa, I know!

Well, det är några dagar av intensivt pluggande och sedan kan jag ta det lite lugnt igen. Innan nästa tenta, alltså. Hah.

Så, nu ska jag slösurfa lite till, sedan ska jag sätta igång igen. Har satt målet att plugga till tolv, kanske ett om jag orkar.

By the way, inga tårar än. Långt ifrån, jag känner mig stolt. Håhåjaja, det finns några stackars själar som förstår vad jag pratar om, för er andra; good for you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar