onsdag 8 oktober 2008

Some help here, please?

Hemkommen från London. Har haft det galet kul med mina tjejer! Jag berättar mer om äventyren i kommande inlägg. Ville mest visa att jag överlevt flygresan.

Ska och jumpa med mamma. Egentligen mest för att rensa tankarna, från allt. Har kommit in i en lite dålig spiral, känns det som. Det är fortfarande lite så att jag anpassar mig efter andra, och att det är dåligt för både mig och dem. Eller dem och dem, det handlar kanske snarare om en. Någon som kan få mig att känna mig galet patetisk ibland, men också sjukt glad. Förstår någon vad jag menar? Jag vill visa allt vad jag tycker, men ändå känner jag att jag inte kan det. För då blir jag för på. Egentligen borde jag strunta i det, för mina intressen måste ju komma först liksom. Men nej, jag töntar mig. Nära på skäms när jag hör av mig. För jag vill ju så gärna, men jag vet ju om reglerna med jaga vs. bli jagad. Alltså, jag måste get a grip of myself.

Jag vet fasen ingenting om någonting. How about that? Fasen, show me?!

Och ja, som vanligt gör jag väl bort mig galet mycket med det här inlägget. Jag börjar bli van. Fuck.

1 kommentar: