tisdag 28 oktober 2008

Håll tummarna

Pigg som attans, redo för att fortsätta pluggandet. Emelie var här och livade upp mig. Oj vad många felsägningar det har blivit ikväll, helt galet. Ord smälte tillsammans till väldigt konstiga sammansättningar. Meningar som inte alls hörde ihop kopplades ihop och försvårade förståeligheten, en aning bara. Men som vi har skrattat. Som alltid. Emelie var nästan på samma bomullshuviga (bra ord!) nivå som mig.

Jag skickade ett kort och koncist (hur stavas det?) sms till N. Inget svar behövs. Jag ville bara säga, liksom.

Så. Imorgon, antagligen ingen bloggning, om jag inte går upp fasligt tidigt. Önska mig lycka till, och tänk på mig imorgon kl 13-16! (Jag hoppas innerligt att jag inte kommer sitta fem timmar, tre räcker alldeles bra, tror jag.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar