måndag 13 oktober 2008

Klara, färdiga, gå...

Lillebror ställer upp med att kramar och pussar på kinden, så jag är rätt nöjd. Hah. Lillebror kan ju vara en av de underbaraste människorna på hela jorden, faktiskt.

Lite lite ångest nu bara. Är nästan klar med den fördömda hemtentan, men lite smågrejer som ska fixas. Nu har jag hög musik i öronen, tar djupa andetag och förbereder mig för den sista delen som ska skrivas. D ska korr.läsa senare, superbra!

För att ångesten ska flöda lite till kan ju tilläggas att jag måste skriva fem tentafrågor till kurslitteratur som ska postas på mondo ikväll, imorgon ska grupparbetet göras klart, om en vecka eller liknande har vi muntlig redovisning av grupparbetet, och 2 ½ veckor är det fem timmars salstenta. Ojojoj, vilka härliga veckor jag har framför mig. Men, man ska som sagt leva i nuet, strunt i sedan. I'm doing it. Därav all stress med hemtentan, eftersom jag inte börjat i tid. Hohojaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar