tisdag 21 oktober 2008

What to do?

Jag måste få fundera lite över det här med off-and-on-grejen. Nu talar jag inte om on and off-förhållanden, utan dragkampen som försiggår redan innan ett förhållande ens har skapats. Ni vet, när jag är på, då är killen i fråga av. Men, när jag drar mig tillbaka, visst fasen står han där och trampar med lite dregel i mungipan. Helt plötsligt blev man fasligt het, liksom.

Och det är inte bara jag, det är tydligen de flesta som kan vittna om samma sak. Inga namn nämda så har jag inget sagt. Jaga är ett big no no, uppenbarligen. Att bli jagad, är totaly fucking hot! Och vad man gör man? Man spelar med.

Men, alltid är det inte lätt att spela rollen som jagad. Speciellt inte när allt man vill är att skicka ett litet oskyldigt sms, som när de där små oskyldiga smsen skickas lite för ofta lätt kan kännas som alltför jättemycket på. Så, what to do? Sitt på fingrarna, sjung en sång, och spela rollen som jagad, girls! Den funkar alltid. Hur gärna vi än vill att den inte ska funka, så gör den det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar