torsdag 16 oktober 2008

Tatuering?

Bettan tatuerade sig idag. Blev så galet snyggt att jag inte vet var jag ska ta vägen! Och oj, som jag blev sugen att tatuera min lotusblomma. Pratade med killen som tatuerade Bettan, och han sa att det skulle bli fint. Men, han tyckte att den skulle vara typ tre gånger så stor som jag först tänkt.

Och ja, förmodligen. Bettans T tyckte samma sak. Så, well, antagligen bokar jag tid när Bettan ska dit igen och fylla i. Aaah. Läskigt. Ont. Ojoj. Jag ska hålla ut. Ska leta upp en schysst bild att ta med mig ner.

Varför lotusblomma? Den symboliserar typ vägen till utveckling, pånyttfödelse och liknande. Den växer ur dyn och blir en vacker blomma, ni förstår va? Den ska symbolisera tiden jag varit med om. Fint, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar